The Housewife & the Shah Shocker
Dive into the bombshell accusations against “The Real Housewives of Salt Lake City” cast member Jen Shah and her alleged involvement in a long-running telemarketing scheme.
Fans often question how Jen Shah, the breakout star of "The Real Housewives of Salt Lake City," funds her lavish lifestyle. Theories emerge after she’s charged with running a telemarketing scam that allegedly bilks the elderly out of their life savings.