The Negotiator
In a desperate attempt to prove his innocence, a skilled police negotiator accused of corruption and murder takes hostages in a government office to gain the time he needs to find the truth.
Danny Roman, a skilled police negotiator, anxious to clear himself of false accusations, takes a group of people hostage in an office building to gain the time he needs to find the truth. Chris Sabian, the Negotiator, comes in to try and defuse the situation and bring Roman in.