Titanic: Case Closed
This broadcast event will reveal and explain some astonishing missing pieces in our knowledge of the infamous sinking and ensuing loss of life.
The sinking of the RMS Titanic remains one of the most unexpected and mysterious tragedies of man verses nature in living memory. As we mark the centenary on April 15th 2012, this broadcast event will reveal and explain some astonishing missing pieces in our knowledge of the infamous sinking and ensuing loss of life. For those who thought they knew what happened, this film will prove that there might be more to the story than the last hundred years has suggested.