Turkish Tastes with Refika
Refika Birgül explores the topics of our food culture from everyday life in her dishes and gives us recipes about food and life. She uses her creativity to bring back the forgotten and neglected local ingredients, the main characters of her recipes. She creates new recipes while preserving the traditions of our rich culinary culture, on the one hand, and breaking the rules on the other.