Eye Wonder
The best magic, video illusions and electrifying viral videos that will make your eyes say what just happened?! Learn to master the tricks found within!
Eye Wonder, showcases the best magic, video illusions and trick videos. Featuring some of the most skilled digital magicians and illusionists including America’s Got Talent winner Shin Lim, The Slo Mo Guys and many more. Viewers will see everything from eye popping VFX Illusions, Tik Tricks, Sleight of Hand Cardistry, Slow Motion Action Clips and Card Throwing Trick Shots. Eye Wonder will also put magic in the hands of the audience as they learn how to perform some eye-popping tricks themselves.