The Counsellor
Michael Fassbender, Brad Pitt, Cameron Diaz, Javier Bardem and Penélope Cruz sizzle in this gripping thriller about a drug deal that spins dangerously out of control.
Michael Fassbender, Brad Pitt, Cameron Diaz, Javier Bardem and Penélope Cruz sizzle in this action-packed thriller from visionary director Ridley Scott and acclaimed writer Cormac McCarthy. A savvy lawyer (Fassbender) known for doing the right thing for the wrong people dives into a treacherous drug deal for some quick cash...but he soon learns that having it all could mean losing everything.