Modern Love
"Modern Love" is an ensemble romantic and partly musical comedy - "Love Actually" meets "Everyone says I love you". It follows three intertwining stories, three couples whose struggles embody a different aspect of the relationship between reality and fiction, between love as we see it in the movies and love as we live it in our everyday lives.