C'est tout pour moi
Ever since she was a little girl, Lila has dreamed of becoming a dancer—much to her father's dismay. She arrives in Paris determined to pursue her dream. However, from setbacks to disillusionment, she discovers the harsh reality of a world unwilling to let her in.
Ever since she was a little girl, Lila has dreamed of becoming a dancer—much to her father's dismay. She arrives in Paris determined to pursue her dream. However, from setbacks to disillusionment, she discovers the harsh reality of a world unwilling to let her in. Driven by her unwavering belief, Lila pivots to a career in comedy. Now, she has only one goal: to see her name in lights—and above all, to earn back her father's pride.