Ballerina
Felicie is a young orphan from Brittany with only one passion: dance. With her best friend Victor, who wants to become a great inventor, they devise a madcap plan to escape the orphanage for Paris, the City of Lights, where the Eiffel Tower is still being built! Felicie will have to surpass herself to make her wildest dream come true: becoming a prima ballerina at the Paris Opera.