Notre Dame
Maud Crayon, an architect from the Vosges, living in Paris, wins, by mistake, a major contest to redesign Notre-Dame’s square. Facing this challenge, a resurfacing old love, and her estranged partner, she endures a personal storm to assert herself and find freedom.
Between this new responsibility, a childhood love that suddenly resurfaces, and the father of her children, whom she can't completely leave behind, Maud Crayon is in for a storm.