Les Deux Amis
Clément, a film extra, is madly in love with Mona, a sandwich shop assistant in the Gare du Nord. But Mona has a secret that makes her elusive. When Clément despairs of winning her favor, his one and only best friend, Abel, comes to his aid. Together, the two friends set out to conquer Mona.