The Left Hand of God
An American solider of fortune disguised as a priest falls in love with a missionary while trying to get out of war-torn China in 1947.
A downed American pilot (Humphrey Bogart) who has escaped from a Communist re-education camp pretends to be a priest - and finds himself transformed by the job.