Confetti
A mockumentary that follows three couples as they battle it out to win the coveted title of “Most Original Wedding of the Year.”
Say "I do" to this hilarious mockumentary about a trio of wacky couples who vow to win the coveted title of "Most Original Wedding of the Year." The dueling duos include the tuneless Matt (Martin Freeman) and Sam (Jessica Stevenson) whose unfortunate wedding theme is Hollywood musicals; the hyper-competitive tennis partners Josef (Steven Mangan) and Isabelle (Meredith MacNeil), and the outrageously uninhibited nudists Michael (Robert Webb) and Joanna (Olivia Colman). At stake is a million-dollar dream home, but can love survive in the midst of unbridled prenuptial chaos?