The Freshmen
Antoine starts his third attempt at medical school. Benjamin, fresh out of high school, quickly notices it won’t be easy. In a tough, competitive setting where nights are for studying instead of partying, both need to balance their current challenges with hope for the future.
Antoine is about to start his first year of medical school for the third time. Benjamin, fresh out of high school, will attempt his first admission. He quickly realizes it won’t be easy... In a highly competitive setting, nights are spent studying rather than partying. The two freshmen must adapt and strike a balance between despair over the present and hope for the future.