Father and Sons
Joseph and his two sons, Joachim and Ivan, are close but each is slowly losing control of his life. Joachim should be studying psychiatry but dreams about his ex. Ivan is smart but isolated. Joseph quit being a doctor to write. Though full of love, each one is secretly struggling and looking for more.
Joseph and his two sons, Joachim and Ivan, form a close-knit family but fail to see that each one is losing control of his life. Joachim is supposed to be studying psychiatry but spends most of his time daydreaming about his ex-girlfriend. Ivan cannot fit in at school despite being very smart, and Joseph has secretly quit his job as a doctor and is trying to become a writer. While there is plenty of affection at home, all three are also, clumsily, searching for love.