That Thing You Do!
Are you ready to rock n' roll? The Wonders are here to take you back to a simpler time when being famous was a bit more innocent.
Set in 1964, the film stars a talented group of newcomers as The Wonders, a fictional rock band that embarks on a humorous journey when its hit song rockets to the top of the charts. Traveling cross country from spaghetti joints to state fairs, The Wonders land a record deal, a manager, a trip to Hollywood and an extraordinary look at the halcyon days of rock and roll.