UnPrisoned
UnPrisoned is a half-hour premium dramedy about a messy perfectionist relationship/life coach and single mom whose life is turned right-side up when her drug-dealing dad gets out of prison after 17 years and moves into the spare bedroom.
Paige tries being friends with Mal, but keeps running into the same obstacle: his new girlfriend.
When Paige, Finn, Edwin, and Esti visit Los Angeles, everyone must confront their past and present.