Wedding Agreement The Series
On the night of her wedding, Tari suddenly gets served with an agreement from her husband, Bian, stating that their marriage will end after only a year. Bian, whose heart is faithful to his long-term girlfriend Sarah, had only agreed to their arranged marriage to appease his parents' wishes. Tari attempts to win Bian's love.
Tari attempts to save her marriage with Bian, who only married her to appease his parents.
A sudden tragedy strikes Aldi and Sarah, and Bian’s promise to Aldi puts him in a tough spot.
Sarah hides her true feelings, and the events of that fateful night are revealed.