We're Not Married!
A judge who marries a number of couples before he is officially licensed then the couples find themselves a few years later unmarried. The results of this news is heartbreaking to some couples and delightful to others.
A fun-loving comedy about a judge (Victor Moore) who unknowingly marries a number of couples before his appointment is official. Years later, when the couples discover their vows aren't valid, the results vary from hilarious to heartbreaking. Marilyn Monroe stars as a young mother on the beauty pageant circuit whose husband (David Wayne) wishes she would stay home. Finding out that they're not legally hitched, they wonder whether it's wise to stay together. Other couples questioning their vows include a pair of eternally bickering radio performers (Ginger Rogers and Fred Allen) and a pregnant bride (Mitzi Gaynor) whose husband (Eddie Bracken) is going off to war. Along with Zsa Zsa Gabor as a fortune-hunting shrew trying to take her tycoon husband (Louis Calhern) for everything he's got, in this classic comedy explores the true meaning of marriage.