Fais pas ci, fais pas ça
A portrait of two sets of couples and their children in their daily life. The first couple, the Bouleys, refusing the strict education it received and the second one, the Lepics, quite satisfied with who they have become, acclaiming the olds methods. Problem: they are often out of touch with the world and with the today’s values.
2022. Five years have gone by. Eliott is engaged to a young Indian woman named Ravija.
India, 2022. The Lepics have come to see the Bouleys in Rajasthan for Eliott's wedding.
Sèvres, Summer 2027. The Bouleys and Lepics haven't been talking to each other for two years.