The Adventures of Paddington
The Adventures of Paddington present a new version of familiar bear. A heartwarming show about being curious, being good to others and being part of a loving family. Each 21-minute episode will take its lead from Michael Bond’s original books, along with the spirit of the recent Paddington movies.
Mr. Curry goes on holiday and trusts Paddington to revive a nearly dead plant named Ellie!
Paddington is torn between pottery, painting, or sculpture for the CommunArty show.
After ruining a squirrel's nut store, Paddington invites him in, but he brings friends unexpectedly!
Paddington hosts a birthday party for Mateo, but will Mrs. Brown's clown act save the day?
Paddington loses Jonathan's rare Tiny Robot card in Imaginarium—how will he get it back?
On Mrs. Bird Day, Paddington wants to bake a cake, but no one can open the special marmalade jar!
Paddington & Mateo form a table tennis team and the beat the table hogs so everyone can play!
Jonathan, Judy, and Paddington accidentally break Mrs. Bird’s rocking chair—how will they fix it?