Feud
FEUD is an original anthology series by award-winning creator Ryan Murphy that will explore the bouts and blows of epic conflicts.
Hollywood legends Joan Crawford and Bette Davis battle ageism, sexism and each other.
Joan launches a campaign against Bette's bid for a record-breaking third Best Actress Oscar.
Jack Warner wants to bring the original team back together for a follow-up hag horror pic.
The feud is intensified when Joan learns of a new producer on her latest project.