Elyas
Elyas, a former Special Forces soldier, is a solitary and paranoid individual who has been recruited as a bodyguard for 13-year-old Nour and her mother, Amina. As the former warrior and the teenager get to know each other, their world changes when they find themselves hunted by a mysterious commando.
Elyas Florès, 56 years-old, a former Special Forces soldier, paranoid and solitary, becomes the bodyguard of a rich Emirati family. Constantly watched and recorded by cameras, Amina and Nour, 13 years-old, live secluded in a sumptuous castle. In the presence of the teenager, Elyas slowly reopens himself to the world, all the while steeling for a catastrophe that never seems to come.
And yet, after a series of increasingly troubling signs, the threat finally materializes when Nour and her mother become the targets of a kidnapping attempt—thwarted by Elyas, who lets the long-buried warrior within him take control once more.
It is then that he learns the truth: mother and daughter fled the Middle East to escape Nour’s father—a terrible man of power with a dark role on the geopolitical chessboard. He had planned to force his daughter into marriage with a man three times her age, and he has no intention of letting them go.
Now on the run, Elyas, Amina, and Nour find themselves at the heart of a relentless manhunt, the scope of which far exceeds anything they could have imagined. In taking it upon himself to offer Nour a future, the battle-scarred soldier may finally lay his past to rest—but at what cost?