LOL (Laughing Out Loud)
LOL? That means Laughing Out Loud in MSN language. That's also what Lola's friends call her. However, Lola isn't in the mood to laugh on the first day of school. Arthur, her boyfriend, provokes her by telling her he cheated on her during the summer. And his group of friends has a knack for complicating everything.
LOL? Stands for Laughing Out Loud in MSN language. That's also what Lola's friends call her. However, Lola isn't in the mood to laugh on the first day of school. Arthur, her boyfriend, provokes her by telling her he cheated on her during the summer. And his group of friends has a knack for complicating everything. Just like her mother, Anne, with whom communication has become impossible, not just because she doesn't know what LOL means. That her parents are divorced is one thing. That Anne treats her teenager like a child by lying to her about the essentials, for example, the fact that she's secretly seeing her ex or that a cop is hitting on her, is another. For her part, Anne wonders what could have happened to her sweet little girl. From fusion to confusion, mother-daughter relationships bubble with love and LOL.