Sharks Gone Viral
It’s a social media feeding frenzy as comedians and experts dive into the fun of the world’s most viral shark videos.
Grab your life vests and hold on to your feeds! Comedians Helen Hong, Keon Polee, and the Sklar Brothers deep dive into the Internet’s wildest shark videos – from lightning-fast shark attacks to shark living on a golf course - while a panel of experts explore the stunning science behind social media’s most influential fish.