Noah's Ark
An association takes in young LGBT people who have been made homeless by their families. Behind the apparent comedy, the excesses, the desire to assert themselves, lie shattered lives. They have six months to find work and accommodation and accept themselves. It's a race against time in which Noëlle, who runs the association, and Alex, who helps her, are forced to face their own failings.
Here, they have six months to find a job, a place to live and accept themselves as they are. It's a race against time, during which Noëlle, who runs the association, and Alex, who helps her in her mission, are also thrown back on their own failings and question their motivation for helping others.