Sous les jupes des filles
Paris. The first 28 days of spring. 11 women. Mothers, businesswomen, friends, lovers, or wives. They each represent a facet of today’s woman: complex, joyful, self-conscious, explosive, insolent, surprising. In short, a paradoxical being, completely unsettled, and definitively alive. Simply women!