LEGO Friends: The Next Chapter
Aliyah, Nova, Autumn and Leo team-up in a science fair. The winning team’s idea will go to space!
Liann explores her mystical self by selling good luck charms. Leo struggles with a new bully.
Olly feels pressure. Paisley asks Zac for dance help. Aliya and Liann pose as reporters.
Nova pranks her friends. Autumn who reveals that she was the ultimate fright master!