After a breakup, Lisa travels to Mexico with her sister Kate to clear her mind. They dive in a cage to observe great white sharks, but the cable snaps, leaving them trapped at 47 meters deep with limited oxygen and sharks circling around them.
After Lisa’s breakup, her sister Kate takes her on a trip to Mexico to help her get her mind off things. Eager for adventure, they take on a challenge to dive among great white sharks in a protective cage. Once in the water, the view is breathtaking. Suddenly, the cable holding the cage to the boat snaps, leaving the two sisters stranded at the bottom of the ocean, 47 meters deep, with only one hour of oxygen remaining while great whites circle nearby.