Chain Reaction
When his mentor develops a revolutionary source of clean energy, a student is ensnared in a web of espionage and murder in this thriller.
Two members of an advanced energy experiment--a clever machinist and ambitious female physicist--become fugitives from government operatives who've framed them for murder and the bombing of their lab as part of a concerted effort to bury their project's promising energy research.