Damien - Omen II
The teenage antichrist uses his satanic powers to kill anyone including friends and family who suspects his evil heritage.
Since the sudden and highly-suspicious death of his parents, 12 year-old Damien has been in the charge of his billionaire uncle Richard Thorne. Widely feared to be the Antichrist, Damien plots to seize control of his uncle's multi-national food conglomerate-and the world. Meanwhile, anyone attempting to unravel the secrets of Damien's sinister past or fiendish future meets with a cruel demise.