Face/Off
An FBI agent and a murderous psychopath switch identities-and faces-in John Woo's riveting action/adventure film.
FBI agent Sean Archer (John Travolta) knows how to stop allusive terrorist Castor Troy (Nicolas Cage). He'll become him. Archer undergoes a futuristic surgery and has Troy's face mapped onto his, then infiltrates the terrorist's world to discover his deadly secrets. But as much as Archer looks and acts like Troy, he doesn't really know him. He never figures Troy will retaliate and force doctors to transform him into Archer. Now the agent faces a shattering nightmare: his archrival is living with his family.