Gone Girl
Ben Affleck and Rosamund Pike head an all-star cast in this thriller based on Gillian Flynn’s bestseller about a man suspected of wrongdoing when his wife goes missing.
Directed by David Fincher and based on Gillian Flynn’s bestseller, this engaging thriller reveals secrets of a modernmarriage. On his fifth wedding anniversary, Nick Dunne (Ben Affleck) reports his beautiful wife Amy (Rosamund Pike) missing. Amidst a media frenzy and pressure from the law, Nick's portrait of a blissful union fades. Soon, his behavior prompts the question: Did he kill his wife?