Moulin Rouge!
Nicole Kidman and Ewan McGregor star in this passionate, tragic love affair set against the backdrop of the fantastical world of Paris nightlife from filmmaker Baz Luhrmann.
When an idealistic poet (Ewan McGregor) is drawn into the dark, fantastical underworld of the Parisian nightclub the “Moulin Rouge,” he finds a seedy, glamorous haven of sex, drugs and electricity. He also finds himself plunged into a passionate love affair with the club's star, who is also the city's most famous courtesan (Nicole Kidman) in this tragic love story from filmmaker Baz Luhrmann.