The Full Monty
A group of unemployed working class stiffs in the depressed midlands region of England decide to earn money as Chippendales-style dancers, resulting in numerous comic complications to their lives.
Robert Carlyle and Tom Wilkinson star in this acclaimed comedy about six unemployed men in search of a way to earn money. Inspired by a touring group of male strippers, the men decide they can make a small fortune by putting on a striptease show of their own, with one small difference. They intend to go the “full monty” and strip completely naked! But do they have the strength to bare it all?