Waiting to Exhale
Over the course of a year, four women deal with work, relationships, and family crises, all the while looking for the right man and relying on each other for support.
Whitney Houston and Angela Bassett star in this funny and touching film about four women who find strength through their rare and special relationship. Savannah, Bernadine, Robin and Gloria are all searching for the Real Thing: true love. Bernadine thought she had it, until her husband left her for another woman. Savannah and Robin are successful in business but their love lives are bankrupt. And divorcee Gloria is getting back in the game by flirting with her new, very eligible neighbor. Based on Terry McMillan's best-selling novel.