Walk the Line
WALK THE LINE chronicles the birth of a new kind of American artist, Johnny Cash, who had to move past raw anger, the ravages of addiction, and the temptations of stardom to discover the voice that would make him a hero to generations.
Singer. Rebel. Outlaw. Hero. With his driving freight-train chords, steel-eyed intensity and a voice as dark as the night, the legendary "Man in Black" revolutionized music - and forged his legacy as a genuine American icon. Golden Globe winners Joaquin Phoenix and Reese Witherspoon star (and sing) as Johnny Cash and June Carter in this inspiring true story of one man's unwavering devotion to his sound, his message and the greatest love of his life.