Mission: Yozakura Family
Taiyo seeks to grant Tsubomi's death wish by passing a brutal spy exam while Momo plots in shadows.
Peace is short-lived for the Yozakura family after Tanpopo’s fall. In a dream, the first head, Tsubomi, asks Taiyo to kill her. To find the means, Taiyo must pass the notoriously difficult Silver Rank Spy Exam to reach Kawashita for answers. As he faces "vicious proctors," a greater threat looms: Momo, the siblings' father, resurfaces with a sinister agenda. The family bond is pushed to its limits as a high-stakes new chapter begins for the Yozakura family!