Touch the Sound
This documentary offers a profound exploration of sound, rhythm, and time through the experiences of world-renowned percussionist Evelyn Glennie, who is nearly deaf. It follows her as she demonstrates her unique ability to feel vibrations, offering a captivating journey into how we perceive and connect with the world through sound, even in its absence.