Nausicaa
Embark on a surf-film journey through the Mediterranean, embracing adventure, nature, and simplicity. Follow the Onde Nostre Crew as they traverse the sea, echoing Ulysses' odyssey. Discover tales of friendship, nature, and the pursuit of perfect waves, all while cherishing the beauty of fleeting moments. Experience the essence of living in symbiosis with the sea.