World's Most Dangerous Shark?
The Great White has a scary reputation, but Explorer Jacques Cousteau called the Oceanic White Tip “The most dangerous of all sharks…" Was he right?
The Great White has a reputation for being the scariest in the sea, but Explorer Jacques Cousteau called the Oceanic White Tip “The most dangerous of all sharks…” Two teams of experts dive deep into the world of the Oceanic White Tip to reveal what makes this species a top contender for the title of ‘Most Dangerous Shark’.