The Lost Letter
The tale of a young boy as he prepares his neighborhood for Christmas. That is, until he confronts the one lady who doesn't want the holiday to come at all. The determined boy does all he can to bring color to her dreary world, only to discover the truth behind her lack of Christmas spirit.