100,000 Acres of Pine
Struggling to understand the circumstances surrounding her brother’s death, ranger Megan Patel finds herself following his trail into the vast pine forest. As the forest changes around her, Megan arrives in places with no recollection of how she got there, drawn deeper into the woods by something dark and dangerous that she may not be able to escape.