The Florence Foster Jenkins Story
She was called "the worst singer of all time," yet her concerts sold out Carnegie Hall. This film explores the enigma of Florence Foster Jenkins, whose singing was so awful it became compelling, and reveals the beautiful music she heard in her own head.