Reckless
Stockholm is now underwater, and the blue-line subway stations are the oldest remaining landmarks of the city. Here, life goes on as usual. Even though society is on the verge of being crushed by mounting water pressure, Nikki’s greatest wish is to get back together with her ex-boyfriend.
Stockholm is now underwater, and the blue-line subway stations are the oldest remaining landmarks of the city. Here, life goes on as usual. Even though society is on the verge of being crushed by mounting water pressure, Nikki’s greatest wish is to get back together with her ex-boyfriend. Reckless is about tunnel vision and how we are all dancing straight towards doom.