Whatever, Whenever
An unattainable prize, the hidden truth, an attraction for someone already committed. Even the most difficult wishes can be fulfilled with just one call to the company Whatever, Whenever, which provides whatever you want, whenever you want. The price is low, but the cost is high: helping with another customer's order - no questions asked, whatever it may be.
Josué is obsessed with Valeria, and is willing to pay any price for a night with her.
Lucimar can no longer stand her job and her boss. She is one phone call away from breaking free.
The crisis in Henrique's marriage is aggravated by the arrival of a charming new neighbor.
Suzette acts as an inspector of morals and good manners until her wish is granted.