The Twisted Tale of Amanda Knox
The Twisted Tale of Amanda Knox follows the eponymous American college student, who arrives in Italy for her study abroad only to be wrongfully imprisoned for murder weeks later. The series traces Amanda’s relentless fight to prove her innocence and reclaim her freedom and examines why authorities and the world stood so firmly in judgment.