Sofia the First: Royal Magic
Princess Sofia goes on fun adventures at the Charmswell School for Royal Magic. With new friends and animal pals, she’s ready to prove she’s the most magical princess of all!
Princess Sofia of Enchancia is headed to a brand new school — the Charmswell School for Royal Magic. With her royal friends, Princess Layla, Princess Camila, and Prince Zane — as well as school castle pet, Pepper the Puppercorn, Sofia will find out what being the most magical princess in the EverRealm is all about. A whole enchanted world is waiting for her as Sofia embarks on exciting adventures with new friends and old, her royal family and loyal animal pals.