King & Prince: What We Got (Japanese Version)
Mickey & Friends and King & Prince team up in the music video for Mickey's new official theme song, "What We Got (Japanese Version)." This special includes the full-length music video, behind-the-scenes footage, and an exclusive interview with King & Prince.
Mickey Mouse's 100th anniversary is on the way, and the celebration starts in Japan! His best friends, pop duo King & Prince, are releasing "What We Got (Japanese Version)," a new official theme song. Based on a Disney classic "What We Got (Mickey's Birthday Song)," this version features a fresh arrangement and heartfelt Japanese lyrics about friendship, written by the duo themselves. This special includes the full music video starring King & Prince alongside Mickey & Friends, plus exclusive behind-the-scenes footage and a candid interview with the duo. A must-see for all Disney fans.