Saint Vassily
USSR, 1982. Vassily is a devout and diligent student at the Theological Academy near Moscow, soon to become a priest. His orderly world falls apart when he is approached by a KGB agent who gives Vassily an ultimatum: to denounce his roommate or never become a priest.